Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Ριζόπουλος: Το MEGA είναι κόμμα του Μπερίσα


Ομιλία του Πρόξενου Αργυροκάστρου  για την Αλβανία στον Ροταριανό Όμιλο Ιωαννίνων
Σε ειδική συνεστίαση που διοργάνωσε ο Ροταριανός Όμιλος Ιωαννίνων, στο ξενοδοχείο Du Lac, πριν από ένα μήνα (10 Μαρτίου 2011), ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στο Αργυρόκαστρο Πρέσβης Ιωάννης Ριζόπουλος ήταν ο επίσημος καλεσμένος και έκανε εισήγηση με θέμα: «Αλβανία, ο άγνωστος γείτονας».

Στα λίγα που αναφέρθηκε για την Ελληνική Μειονότητα ο κ. Ριζόπολους, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο νέο κόμμα ΕΕΜΜ – MEGA χαρακτηρίζοντας το «νεομπερισικό».

Οι πολιτικοί και οι διπλωμάτες του εθνικού κέντρου, θέλουν να μας πείσουν ότι το πρόβλημα του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού είναι ο πολιτικός διχασμός που έχουμε! Λες και αν ενωθούμε όλοι κάτω από την ίδια πολιτική ομπρέλα θα λυθούν ως δια μαγείας όλα τα θέματα που μας απασχολούν!

Το πρόβλημα της Ελληνικής Μειονότητας κ. Ριζόπουλε, δεν είναι ούτε το MEGA και ούτε η Ομόνοια αλλά επειδή δεν μπορούμε να ζυμώσουμε όλοι ασχολούμαστε με το κοσκίνισμα.

Το Ελληνικό Προξενείο Αργυροκάστρου που υποτίθεται δημιουργήθηκε για την Ελληνική Μειονότητα, ο ρόλος του, όχι μόνο αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων αλλά πολλές φορές έγινε μέρος του προβλήματος (όπως στην προκειμένη) ή άλλο ένα πρόβλημα για την ΕΕΜ. Το γεγονός ότι ο κάθε πρόξενος έκανε, προσωπική πολιτική, μαρτυρεί και την ανύπαρκτη εθνική στρατηγική από πλευράς ΥΠΕΞ. Είμαστε βέβαιοι ότι αφού ολοκληρώσετε τον τουρισμό σας στην Αλβανία, θα έχετε να ομολογείται και εσείς όπως οι προκάτοχοι σας, τις πλούσιες εμπειρίες σας και το πόσο γκρινιάρηδες και αχάριστοι άνθρωποι είναι οι Βορειοηπειρώτες.

Μετά και την αναβάθμιση σας στο βαθμό του πρέσβη, σας ευχόμαστε καλό υπόλοιπο και καλή σταδιοδρομία!

64 comments:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ριζοπουλε κατά την ταπεινή άποψη μου είσαι το πιο αρνητικό πρόσωπο που έχει περάσει από το Γενικό Προξενιό του Αργυροκάστρου

Ανώνυμος είπε...

Rizopoule den kseroume pia simferonta eksepiretis apo tin thesi pou eisai. to vorioipirotiko pantos oxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω τι ειναι και τι πρεσβεβει ο Ριζοπουλος αλλα ειναι κανεις που διαφωνει πως το μεγκα ειναι κομμα που το ιδρυσε ο Μπερισα?Δεν ξερω τι θελει να πετυχει με αυτο,μπορει να το εκανε για να μας βοηθησει,μπορει να εχει καλες προθεσεις ομως δεν αλλαζει το γεγονος.

Ανώνυμος είπε...

Βορειοηπειρώτη, είσαι καλός αλλά μη νομίζεις πως όσα δε λες εσύ θα τα πουν αυτοί που διαβάζουν εσένα.
Το Γενικό Προξενείο Αργυροκάστρου ειδικά με το συγκεκριμένο νυν Πρόξενο αποτελεί πλέον το πρόβλημα των βορειοηπειρωτών. Για να πετύχει τους προσωπικούς του εγωισμούς ο κ. Ριζόπουλος κατάφερε να συνεργαστεί με αλβανούς παράγοντες εναντίον των Ελλήνων. Τελευταία μετέτρεψε το Προξενείο σε μέρος που οι συνταξιούχοι Έλληνες αφήνουν την τελευταία τους πνοή. (Κατά τον Αλβανικό τύπο, τη δευτέρα ένας 82-χρονος Έλληνας άφησε την τελευταία του πνοή στην μακρά ουρά για την επικύρωση των αποδεικτικών για την περίφημη σύνταξη του ΟΓΑ.
Έκανε ...... τις υποτροφίες.
Σύμπραξε με το αλβανικό κράτος ώστε ...................................... στο όνομα της Ελλάδας με τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου. ........................................ Η τρύπα στη Γορίτσα λέει πολλά, ή όχι κύριε Ριζόπουλε (!!!???) Είναι αυτός ο λόγος, που σήμερα αυτός ο κύριος στο όνομα του εκπροσώπου της Ελλάδας κινείται άφοβα στο χώρο της εθνικής ελληνικής μειονότητας, υποστηρίζοντας μόνο τη μία πλευρά, την ΟΜΟΝΟΙΑ , και τασσόμενος κατά του ελληνικού κόμματος του ΜΕΓΑ. Γνωρίζει ότι ................!!!!
Ατές πήρε τον πρόεδρο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ παραρτήματος Αργυρόκαστρου και παρά την μεγάλη σαρακοστή, έστρωσε φαγοπότι μαζί με τα μέλη του ψηφοδελτίου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στο Πωγώνι. Δεν ειδοποίησε ούτε τον κοινοτάρχη ούτε τον έπαρχο της περιοχής. Πήγε να περάσει το μήνυμα ότι αυτός ο κορδωτός στηρίζει την ΟΜΟΝΟΙΑ και ας είναι η ΟΜΟΝΟΙΑ κατά της πλειοψηφίας των Ελλήνων.
Το περίεργο είναι ότι δεν αντέδρασε ούτε η εκκλησία που ο Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας εντελώς προκλητικά χάλασε την μεγάλη σαρακοστή τρώγοντας νόστιμο ψημένο κατσίκι. (τόσο το περισσότερο που ...................................
Δεν αντέδρασε ούτε το ΜΕΓΑ κατά του οποίου κινείται διασπαστικά ο Ριζόπουλος.

Σημ. Βορειοηπειρώτη: Κάποια σημεία αφαιρέθηκαν. Εφόσον φίλε θέλεις να δημοσιευτούνε, να μας στείλετε επώνυμο email

Ανώνυμος είπε...

Το σχολιο σου βορειοηπειρωτη το θεωρω λιγο αστοχο εως πολυ.Σιγουρα δεν θα λυθουν ολα τα προβληματα ομως αν πιστευει εστω και ενας ΒΗ πως η διχονοια και η διασπαση μπορει να μας κανει καλο και να μας λυσει καποιο προβλημα,τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα εκτος απο εμας τους ιδιους.
Ενα απο τα πιο σημαντικα ρητα λεει
Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
και εχει αποδειχτει ιστορικα πως οι Ελληνες πετυχαμε μονο οταν το ρητο αυτο το καναμε πραξη και οταν δεν ισχυε ειχε καταστροφικες συνεπειες.

Βορειοηπειρώτης είπε...

Αγαπητέ/η 3.28, φυσικά θεωρώ πολύ σημαντικό και θα ήθελα να ήμασταν ενωμένοι αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει να είναι αυτοσκοπός να μπούμε κάτω από την ίδια πολιτική ομπρέλα. Ποιος είπε ότι στην επανάσταση του 21 είμασταν ενωμένοι;
Έκανε μία «ενωτική» προσπάθεια ο Κασίμης και ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Αυτό που ήθελαν από το ΥΠΕΞ είναι το άλλοθι, δηλαδή για να μας λένε «βρείτε τα εσείς και τα λέμε μετα». Το θέμα του ΥΠΕΞ και του κάθε πρόξενου δεν είναι η Ομόνοια, το ΚΕΑΔ ή το ΜΕΓΑ, το θέμα τους είναι το Βορειοηπειρωτικό και δεν τους εμποδίζει ο διχασμός για να ασχοληθούν και να λυθούν 5 από τα 20 θέματα που μας απασχολούν. Το Ελληνικό κράτος δεν έχει καμία υποχρέωση να το κάνει αλλά μιλάμε για ένα κομμάτι του Ελληνισμού που συρρικνώνετε και το έθνος έχει την υποχρέωση να ασχοληθεί. Το θέμα δεν είναι τι θα γίνει ο καημένος ο μπάρμπας από τη Δίβρη ή ο δάσκαλος από το Πωγώνι αλλά αν ως έθνος θέλουμε αυτό το κομμάτι του Ελληνισμού να παραμείνει Ελληνικό. Για να γίνει αυτό, το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης πέφτει πάνω μας αλλά όχι όλη.

Unknown είπε...

sigoyra tha thellame megaliteri prospathia sta themata elinismoy apo pleyra toy yp.eksoterikon
den nomizo na aresei se polloys i politiki katastasi sti b.h .exoyn "kataskeyasei"me entoli mperisa ena dimioyrgima poy dikeoma toy kathenos einai na to sympathei
einai poli kako omos na dixazei ena ethnos(thimithite ti elege o aimnistos Sevastiano)
den ksero ti tha grapsei i istoria kai an tha einai perifanoi merikoi gia ayto
as valloyne to daxtillo sto kefali kai as min skeytonte mono to prosopiko ofellos (opos o k.ypoyrgos ergasias)diaspontas ayto to atofio komati to opoio toys anedikse
exei kai gia ftoys o keros gyrismata
min kitate ti kanoyn oi aloi gia mas alla emeis gia mas kai an kati kerdisame ta kerdisame enomenoi esto kai piso apo ayto to proksenio se poli pio diskoles synthikes

Ανώνυμος είπε...

RIZOPOULE EISE APLA ENAS TENEKES KSEGANOTOS !

Ανώνυμος είπε...

Ε Mega-λοι ήρεμα ,γιατί σας έχει πιάσει η λύσσα; Είστε εσείς ρε κόπανοι να κρίνετε έναν αξιωματούχο έναν πρόξενο μιας χώρας .Μήπως των συγκρίνετε με το επίπεδο του αλβανού πρόξενου (σας ) στα Γιάννενα ; Εσείς ρε αμόρφωτα όντα θα κάνετε την πολιτική του εθνικού κέντρου . Για ηρεμίστε λίγο.

Ανώνυμος είπε...

11.36 E;isai o pio katallillos ja ekprosopos tipou kai dikigoros tou Rizopoullou. Etsi pate paketo.
Ποιος σου είπε εσένα ρε ομοίωμα και μόρφωμα του Ριζόπουλου ότι αυτή είναι η πολιτική της Ελλάδας και δεν είναι προσωπική του Ριζόπουλου για να σας στηρίξει εσάς. Πρώτα μακάρι να είχε πολιτική για μας η Ελλάδα και να είσαι σίγουρος ότι, ούτε θα την εμπιστεύονταν σ΄αυτόν τον τενεκέ, ούτε θα είχε καμιά σχέση μ΄αυτά που κάνει ο Ριζόπουλος.
Δεύτερο, ανεξαρτήτως που στηρίζεις το Ριζόπουλο, μη νομίζεις ότι αποχτάς δικαίωμα να μας αφαιρέσεις και την κρίση. Δε θα πάρουμε άδεια από σένα ή το Ριζόπουλο να κρίνουμε πράγματα. Μόνο ο Χότζα έλεγε ότι τα πάντα τα κρίνει και αποφασίζει το κόμμα. Τώρα μας γίνατε εσείς με το Ριζόπουλο όμοιοι του.
Σου έφεραν, έφαγες κανα κόκκαλο χθες από το Πωγώνι, ή δεν "αρτένεσε" εσύ όν.

Ανώνυμος είπε...

Βορειοηεπιρώτη βέβαια δεν ε΄'ιοναι αυτοσκοπός να μπούμε όλοι σε ένα κόμμα. Το κόμμα όμως που στηρίζεις εσυ (ΜΕΓΑ) δεν είναι ελληνικό, είναι του μουσουλμάνου Σαλί Ραμ Μπερίσα.
Εσύ αν γουστάρεις πήγαινε

Ανώνυμος είπε...

βρε... πως αλλάζουν τα πράγματα...
Όσο συμπαθείς, μας ήταν ο Πρόξενος Κορυτσάς, κ.Οικονόμου... άλλο τόσο αντιπαθείς μας είναι ο Πρόξενος Αργυροκάστρου, κ.Ριζόπουλος...
Να τους "χαιρόμαστε" κι εμείς οι Βορειοηπειρώτες, αλλά και η Ελλάδα τέτοιους ΔΙΠΛΩΜΆΤΕΣ...!!!
Καλή ΑΝΆΣΤΑΣΗ...!!! Καλό ΠΆΣΧΑ...!!!
Καληνύχτα Μητέρα Πατρίδα...!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω καμια διαθεση κοντρας και αντιπαραθεσης βορειοηπειρωτη,απλα σου το εγραψα για να σου τονισω πως κατα την αποψη μου πρωτο δεν ειναι ωραιο αυτο που γραφεις για τη διασπαση και κατα τη γνωμη μου ειναι καταστροφικο.Αυτο θα μου πεις εξυπηρετει και την πατριδα μας που η πιο ευκολη λυση γι'αυτη ειναι να ειμαστε μοιρασμενοι και στα αλβανικα κομματα ωστε να μην εχουμε και πολλες απαιτησεις σε καιρο δυσκολο και τους αλβανους που γνωριζουν πως οσο εμεις εχουμε θεματα μεταξυ μας να λυσουμε και δεν ειμαστε μια γροθια δεν θα αντιμετοπισουν κανενα προβλημα και θα μπορουν να μας ελεγχουν στο ακεραιο.Σεβαστη η αποψη σου αλλα κατα τη γνωμη μου λαθος.Οσο για το '21 μπορει οταν ξεκινησε να μην ημασταν ενωμενοι γιατι αυτο μας ειχαν επιβαλλει οι τουρκοι (η ιστορια απλα κανει κυκλους) αλλα οσο περναγε ο καιρος και το εθνος αρχιζε να γινετε μια γροθια η επανασταση φουντωνε και γινοταν πιο ισχυρη.

Ανώνυμος είπε...

Παιδες δεν εχω διαβασει και δεν θα ασχοληθω τι λεει το αρθρο. Θα σταθω μονο σε ποιους πηγε και μιλησε. Αυτο για μενα λεει πολλα, και εκει ειναι το ζουμι. Ροταριανοι!

Οσοι ειναι γνωστες ξερουν πολυ καλα τι σημανει Ροταρυ και να εισαι Ροταριανος.
Απο αυτο και μονο τον λογο, κ Ριζοπουλε για μενα δεν κανετε.

Σωτηρης

Ανώνυμος είπε...

..............................;;; οι οποίοι έπαρχοι κάνουν τις Ελληνοποιήσεις των Αλβανών... οι οποίοι Αλβανοί εισπράτουν τη σύνταξη ΟΓΑ από την Ελλάδα, με τη δική σας συμμετοχή, γιατί τα έγγραφα πριν έρθουν στην Ελλάδα, πρώτα υπογράφονται από εσάς στο Προξενείο... είναι αυτό σωστό..., να γίνονται οι Ελληνοποιήσεις των Αλβανών στις Ελληνικές επαρχίες με σκοπό την αλλοίωση του πληθυσμού και την υφαρπαγή των περιουσίων μας κ.Ριζόπουλε...;;;
Αυτά είναι τα συμφέροντα της Ελλάδας που εσείς κ.Ριζόπουλε εξηπηρετείται στη Βόρειο Ήπειρο...;;; Όχι βέβαια...!!! Εύχομαι, η δήλωση αυτή, να ήταν ένα ατυχές γεγονός από εσάς και τίποτα παραπάνω..., γιατί ο κόσμος ξύπνησε και έχει χωρτάσει από υποσχέσεις της ΟΜΌΝΟΙΑΣ και του κ.Ντούλε, 20 χρόνια τώρα... και την απάντηση θα την πάρετε κι εσείς αλλά και ο κ.Ντούλες στις 8 Μαΐου...!!! Αρκετά κύριοι...!!!
Φαγωθήκατε όλα τα πασόκια... τη μία ο κ.Παντούλας, την άλλη εσείς κ.Ριζόπουλε... αλλά τι λέμε τώρα...;;; εδώ πουλήσατε την Ελλάδα (βλέπε μνημόνιο)... θα υπολογίσετε τη Βόρειο Ήπειρο...;;; θα τα πούμε στις 8 του Μάη...!!!
Για μία βίζα, η μίζα ήταν 5000 ευρώπουλα...!!! Για τις Ελληνοποιήσεις των Αλβανών, πόσο πάει η μίζα κ.Ριζόπουλε... μεγάλε "ΠΑΤΡΙΏΤΗ"...;;;

Ανώνυμος είπε...

Ανώνημ(η)ε 12:20 (αν και πολύ «επώνυμη»)
Δεν είμαι δικηγόρος κανενός αλλά αυτή είναι η προσωπική δικιά μου άποψη ,όπως του κάθε πολίτη , και πιστεύω και όλων εκείνων που δεν ανήκουν πουθενά και ακόμα περισσότερο στο μόρφωμα σας το λεγόμενο Mega.
Ποιοι είστε εσείς ρε τσόκαρο που γνωρίζετε καλά εάν έχει η δεν έχει πολιτική η Ελλάδα σχετικά με το Βορειοηπειρωτικό . Ο κάθε διπλωματικός αξιωματούχος και υπάλληλος είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος της χώρας του και γνωρίζει πολύ καλά την διπλωματία και την πολιτική που θα πρέπει να ασκήσει για κάθε περίπτωση ενώ εσείς τσόκαρα πηγαίνετε πίσω του και δείτε και σπιουνάρατε εάν πηδάει η όχι. Σας έχει αφήσει στο σκοτάδι ο θειος «πρόξενος».
Όσο για τα κόκαλα είναι γνωστό ότι εσείς ξέρετε να τα μαδάτε και να τα γλύφετε μια ζωή πολύ καλά και μάλιστα δημοσίως χωρίς ντροπή ενώ εγώ σας πληροφορώ ζω μια ζωή τίμια και με τον ιδρώτα μου .
Ηρεμίστε γιατί το δείχνετε ανοιχτά ότι έχετε χάσει την ψυχραιμία σας τελευταία, σε σημείο που έχετε αρχίσει να ασκείτε και βία σε όλους τους τομείς.
«Το δυνατό ξύδι χαλάει το δοχείο του» λέει ο λαός.

Ανώνυμος είπε...

μην εκδηλώνετε την μυκροψυχία και το μίσος σας με αυτόν τον τρόπο σε έναν αξιωματούχο της μητέρας πατρίδας. Με αυτόν τον τρόπο δείχνουμε σαν μια αγέλη που πάει πέρα δώθε. Μπορεί να μου απαντήσει εδώ κανένας μεγκάλος για ποιο λόγο στην Χιμάρα έχετε επιλέξει ένα αλβανικό κατακάθι;
Αφήστε τα μεγκάλα και λυσσαλέα λόγια,οι πράξεις σας είναι από μόνες τους μαρτυρία.

Ανώνυμος είπε...

Δεν γνωριζω τον Ριζοπουλο και ουτε θελω να το κανω ποτε αλλα να τον κατηγορησουμε για 1002 οχι ομως γιατι στηριζει την ΟΜΟΝΟΙΑ και λεει την αληθεια για το μεγκα.Τοτε να κατηγορησουμε και τον κ.Οικονομου στην Κορυτσα που κανει το ιδιο και λεει τα ιδια πραγματα η μηπως ειναι και αυτος πασοκος και δεν εξυπηρετει τα συμφερωντα των Ελληνων?Ολα ωραια και να τα δεχτω οσα λεγονται για τον Ριζοπουλο αλλα δεν μπορει να ειναι τυχαιο ολο το εθνικο κεντρο να στηριζει την ΟΜΟΝΟΙΑ.Δεν μπορει ολοι να θελουν το κακο μας εκτος απο τους κυριους του μεγκα τους οποιους εμεσως πλην σαφως το εθνικο κεντρο τους αφηνει στην απεξω για λογους που λιγο πολυ ολοι τους ξερουμε.

Ανώνυμος είπε...

Βορειοηπειρώτη, τοσο, μα τοσο πολύ ενοχληθηκες,που ο εκπροσωπος του ελληνικου κρατους βροντοφωναξε την αληθεια??????????

Ανώνυμος είπε...

ENAS POLY F8HNOS TROPOS PROVOLHS GIA TON K RIZOPOULO.
STHN E.E.M. ELAXISTOI GNWRIZOUN TON AN8RWPO AYTO.
TWRA THA EINAI PLEON ANAGNWRISIMOS: WS O PROKSENOS POU BOH8HSE STO DIXASMO TWN BOREIOHPEIRWTWN.
EYGE RIZOPOULE !
EYTYXWS LEW PALI POU DEN DIALEKSE KATI POIO ODYNHRO GIA NA TON PROSEKSOUN LIGO...
P.X. O NERWN EBALE FWTIA STH RWMH GIA NA TOU MEINEI TO ONOMA STHN ISTORIA..
RIZOpoule kseRIZOsou OSO POIO SYNTOMA MPOREIS APO TH BOREIO HPEIRO, EISAI ME DIAFORA O POIO AXRHSTOS POU PERASE APO TO PROKSENEIO ARGYROKASTROU.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοδιοικητικές εκλογών στην Αλβανία
σε σχέση με την Εθνική Ελληνική Μειονότητα.


Ας αφήσουμε τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου να επιλέξουνε τους καλυτέρους υποψήφιους Βόρειοηπειρώτες.

Θεωρώ απαράδεκτες τις παρεμβάσεις των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ ενόψει των εκλογών στην Βόρειο Ήπειρο.
Όπως την απαράδεκτη δήλωση του Παντουλα.
Ας αφήσουμε τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου να επιλέξουνε τους καλυτέρους υποψήφιους Βόρειοηπειρώτες.
Καταγγέλλω ως απαράδεκτη την μυστική επίσκεψη του προξένου Αργυρόκαστρου στο Πωγώνι, στον υποψήφιο έπαρχο σοσιαλιστή Κύρο Αθανάσιο. Κύριε πρόξενε πόσες φορές σας έχει καλέσει ο νυν έπαρχος Μέντης Χρήστος επίσημα στο Πωγώνι και δεν έχετε ανταποκριθεί.
Τι προσφέρει η μυστική επίσκεψη χθες 13/04/2011 στο Πωγώνι εν απουσία του νυν έπαρχου;
Σας γνωρίζω ο νυν έπαρχος είχε μεταβεί στο Αργυρόκαστρο με λεωφοριάκι συνοδεύοντας δέκα πέντε ηλικιωμένους για την τακτοποίηση των εγγράφων τους, που για δέκατη φορά ζήτησε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ . Δεν μπορώ να καταλάβω ,γιατί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει βαλθεί να διαλύσει το Βορειοηπειρωτικό.

Σας γνωρίζω ότι στις προηγούμενες εκλογές ο κ. Τάκης Μεντής είχε κατέβη με την Ομόνοια

Τα σχόλια δικά σας…………..

drakos είπε...

Αφού δεν υπάρχει Εθνικό Ελληνικό κράτος έχετε βγεί σαν τους γυμνοσάλιαγκες δεξιόστροφοι και αριστερόστροφοι να ασελγήσετε στην ευρισκόμενη στο κρεβάτι της εντατικής Βόρειο Ηπειρο .

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 8 ΤΟΥ ΜΑΙ ΠΑΡΑΙ ΤΟΝ ΦΥΛΟΣΟΥ ΤΟΝ ΝΤΟΥΛΕ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΓΙΑΝΕΝΑ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΔΟΝΤΙ .ΕΔΩ ΤΕΛΙΩΣΕΣ.ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΠΟΓΟΝΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΗΡΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ. ΤΟ ΜΑΛΟΥΚΙ ΑΣΤΟΝ ΘΑ ΚΑΝΟΜΑΙ ΠΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΑΧΗΔΡΟΜΟΣ .ΑΓΟΡΙΝΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ.ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠ ,ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟΣΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΙΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΗ.ΘΑ ΒΛΕΠΗΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 5.03,ΞΕΧΑΣΕς ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΖΑ,ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΓΟΝΕΙΣ,ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΘΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΥΠΟΤΡΩΦΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ 4.000 ΜΕ 5000 ΧΙΛ ΕΥΡΩ.

Ανώνυμος είπε...

Με αφορμή εσένα 5.03 και με όσα λες, έχω να πω πως είστε άσχετοι και επικίνδυνοι. ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ... όχι για αυτα που στηρίζετε αλλά γι αυτά που λέτε. Εάν ξαναδιαβάσεις άλλη μια αυτά που λες θα δεις ότι δεν διαφέρουν σε τιποτα από αυτά που υποστηρίζουν εθνικιστικοί κύκλοι στην Αλβανία, ότι δηλαδή οι Έλληνες δεν είναι 300.000 που είναι τα δελτία ταυτότητας Ομογενών, αλλά πολύ λιγότερα, αφού έχει ελληνοποιήσει πολλους παράνομα το προξενείο. Ντροπή σου άσχετε και επικινδυνε..
Έφη

Unknown είπε...

i axarastia einai aperigrafti
ntropi sas sto vomo mias karekllas pigate na glipsete to mperisia kai sas pirazei poy sas len tin alithia
thimithite giati tin omonia den ti dextikan sa komma sthn alvania
simera to mega to etimasan kai mas to pasaran
ntropi sas poy ta xaftete ta paramithia ayta

Ανώνυμος είπε...

O rizopoylos den pige se kanena xorio ths boriu ipiru, pos to epathe kai pige sto pogoni. kala gia toys rotary sta gianena de ginete logos ekei einai o xoros toy

Ανώνυμος είπε...

Καλά αυτός ο Ριζόπουλος είναι ο ίδιος πρόξενος που ήθελε να αφανίσει το Ντούλε και την κλίκα μόλις ήρθε(με εντολή φυσικά της Ελλάδας). Τι άλλαξε τώρα

Ανώνυμος είπε...

Πριν λίγες μέρες,
στη συγκέντρωση για την Κάρτα του Πολίτη στην Αθήνα φώναζαν:
ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ - ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ - ΑΠ ΤΗ ΒΟΥΛΗ


Μήπως έφτασε η ώρα να φωνάξουμε:
ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ Β.ΗΠΕΙΡΟ;

άντε
γιατί αρκετά σας αφήσαμε να κάνετε κουμάντο στο ελληνικό κράτος και στις πρεσβείες.
ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ
Αει σιχτήρ!

Ανώνυμος είπε...

5.55 σου ειπαν να κανεις προπαγανδα αλλα οχι να λες οτι σου κατεβει.Ε οχι και σοσιαλιστης ο Κυρος,ενας απο τους πιο δεξιους και πατριωτες στο Πωγωνι,ενας ανθρωπος που εζησε (οσο λιγοι) απο κοντα τον Σεβαστιανο και χαραξε την πορεια του συμφωνα με τα λογια του.Περαν του οτι ειναι απο τους πιο αγαπητους σε ολο το Πωγωνι,δεν θα εμβαθυνω γιατι δεν θελω να του κανω προεκλογικο αγωνα (αλλωστε δεν πιστευω πως το εχει αναγκη,οι Πωγωνισιοι εχουν αποφασισει) αλλα οποιος σου ειπε πως ειναι σοσιαλιστης να του πεις πως ειναι οσο ηταν και ο αημνηστος Σεβαστιανος.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που ο Ριζοπουλος έχει τα α@@@δια και παίρνει θέση, γιατί αν άκουγε εσάς και το Παναγιωτη Μπαρκα θα είχαμε πουληθεί και με σφραγίδα στους Αλβανους. Με τη Βουλα που λέμε. Ξέρω σας πονάει αλλά τι να κάνουμε. Γεια σου βρε Ριζοπουλε μαγκα πατριώτη και γεια σου Οικονομου μαγκα πατριώτη . Μην αγχωνεστε, εμείς βριζουμε τη μάνα μας και τον πατέρα μας εάν έχουμε συμφέρον, εσάς θα αφήσουμε; Καμία επίσημη κατηγορία πάντως δεν έχω ακούσει. Μαγκες μόνο. Αν έχετε κάτι χειροπιαστό να πείτε πείτε το. Αλλιώς αι στο διάολο γιατί θα έρθει η ώρα να λογοδοτησετε ρουφιανοι. Βορειοηπειρωτη; Ποσά πήρες από το mega και κανείς πόλεμο; Εσυ ακόμα στο γενικό συμβούλιο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ δεν είσαι; Παραιτησου πρώτα και μετά κατηγορα. Αλλά έχετε μάθει όλοι στη ρουφιανια και την αλήθεια. Δεν γίνεται το δικό σας, χάνετε τις θεσουλες σας και σιαλιμιαζετε. Οξω νούμερα

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Βορειοηπειρώτη... είμαι ο 5:03...
Γιατί λογοκρίνεις το σχόλιο... δεν νομίζω ότι βρίζω κάποιον... θα προτιμούσα να το βάλεις ολόκληρο από την αρχή...αν δεν σε χαλάει...
σου είναι τόσο δύσκολο...;;;

Ανώνυμος είπε...

Έφη... Εφούλα... Ψυχραιμία...!!!
Εγώ γνωρίζω ότι επί Χότζα, ήμασταν 450000 Έλληνες Βορειοηπειρώτες... και συμφωνώ απολύτως να πάρουν όλοι, Ελληνικά έγγραφα... οι Βορειοηπειρώτες όμως...!!!
Κάνε μια βόλτα στο ληξιαρχείο της επαρχίας Μεσσοποτάμου και να δεις ποιος είναι ΆΣΧΕΤΟΣ και ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΣ... εγώ..., ή εσύ..., ή ο πρώην και νυν Έπαρχος, κ.Μιχάλης Μποζιώρης και κ.Θεμιστοκλής Καΐσης...;;; και μετά τα ξαναλέμε... μιλάω για τη συγκεκριμένη επαρχία, επειδή, εκεί γνωρίζω από πρώτο χέρι (ΚΑΙ ΈΧΩ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΊΑ) τι όργια έχουν γίνει με τις ελληνοποιήσεις..., τα οποία όργια, έχουν γίνει και σε άλλες επαρχίες της Βορείου Ηπείρου...
Και όχι μόνο αυτό... αφού κάνουν τις ελληνοποιήσεις αυτοί οι "κύριοι" πάνε μετά στο Προξενείο... σφραγίζει τα έγγραφα ο κ.Ριζόπουλος... έρχεται στην Ηγουμενίτσα,στα Γιάννινα και στην Αθήνα ο νυν Έπαρχος και μαζί με το "Μεγάλο Πατριώτη", κ.Ιατρού πάνε στην "Πέτρου Ράλλη", στο Αλλοδαπών και τους προμηθεύουν με ελληνικά έγγραφα (ταυτότητα ομογενούς, κ.α.), και μετά εισπράτουν τη σύνταξη ΟΓΑ... με αποτέλεσμα την αλλοίωση του πληθυσμού στη Βόρειο Ήπειρο, αλλά και την ταλαιπωρία της μάνας μου/σου, του πατέρα μου/σου, της γιαγιάς μου/σου, του παππού μου/σου και όλων των γεροντάκων στη Βόρειο Ήπειρο...
Μακάρι να έδειχνε τον ίδιο ζήλο ο πρώην και νυν Έπαρχος Μεσοποτάμου για την υφαρπαγή των λιβαδιών από τους δήθεν αγάδες, στου Κώσταρι, στο Βελιάχοβο, στην Αρδάσοβα, στην Κρανιά, στους Κρόγγους, στη Δρόβιανη, στη Μουζίνα, στο Γαρδικάκι... να μας πει και κάτι για την κεραία κινητής τηλεφωνίας στη Πετσά (ποιος παίρνει τα λεφτά εκεί...;;; μπαίνουν στο ταμείο της Επαρχίας ή στο ταμείο του Έπαρχου...;;;)
Για όλα αυτά... ή για κάποια από αυτά, δεν είναι ενημερωμένος ο κ.Ριζόπουλος...;;;(εφόσον ο ίδιος υπέγραφε τα συγκεκριμένα έγγραφα...)
Πως θα γίνει δηλαδή...;;; Πως να το κάνουμε...;;; ποιος είναι ο ΑΣΧΕΤΟΣ και ο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ στην προκειμένη περίπτωση...;;; ΕΓΏ...;;;
Δυστυχώς αυτή είναι η σημερινή Ομόνοια (Διχόνοια)... αυτά είναι τα στελέχη της... αυτούς υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚ... αυτούς υποστηρίζαμε, κι όλοι εμείς 20 χρόνια... και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...
Γι'αυτό λοιπόν πάμε για τη ΜΕGΑ-λη ΑΝΑΤΡΟΠΗ και τη ΜΕGΑ-λη ΑΛΛΑΓΗ...
Αυτό σε πολλούς βολεμένους(γι'αυτό μας παρουσιάζουνε το Ελληνικό Κόμμα, ως Κόμμα του Berisha) δεν αρέσει(λογικό)... αλλά οι καιροί αλλάζουν και θέλωντας και μη θα πρέπει κι εμείς να αλλάξουμε...!!!

Ανώνυμος είπε...

Εσένα αγαπητέ 10.27 η άποψή σου θα ναι αξιόλογη μπόνον εφόσον μιλήσεις επώνυμα. Κατηγορίες τέτοιου τύπου και χωρίς στοιχεία διώκονται ποινικά. Αν είναι έτσι όπως τα λες βγες επώνυμα με τα στοιχεία σου μπας και σώσουμε την συγκεκριμένη επαρχία από τον κακό Θέμη. Αλλά μέχρι τότε επίτρεψε με να σε θεωρώ αδερφή και ρουφιάνο των Αλβανών. Και το μόνο μεγκα-λο θα είναι το σκοινί..
Έφη

Παπαρούμπας είπε...

χαχαχα... Έφη... Εφούλα... Αδερφούλα......
Πάρ'το αλλιώς...!!! Θα βρεις...
Έλα να σου δείξω πόσο αδερφή είμαι...!!!
όσο επώνυμα βγαίνεις εσύ... άλλο τόσο επώνυμα θα βγω κι εγώ...
Για ποια στοιχεία μιλάς... δεν καταλαβαίνεις...;;; τα στοιχεία είναι στο ληξιαρχείο της επαρχίας Μεσσοποτάμου... όποια ώρα θέλεις, τα βρίσκεις...!!! είναι τόσο απλά...
Αν δεν έχεις επιχειρήματα καταφεύγεις σε ύβρεις... χάνεις την ψυχραιμία σου... κ.α. τέτοια... δεν θα σε ακολουθήσω... εγώ είμαι ο ρουφιάνος των αλβανών ή ο φίλος σου ο Θέμης...;;;
με σεβασμό Παπαρούμπας...!!!

Ανώνυμος είπε...

Εφουλα όταν κάτι τσίμπησε τον Θεμιστοκλή τον Καϊση, βγήκε και τα κατάγγειλε ο ίδιος. Νόμισε ότι θα ξεσπάσει η βρωμιά και πάει να βγάλει την ουρά του απέξω. Ή θέλησε να βγάλει από την μέση τον Μποζώρη. Τώρα όμως που έγιναν πακέτο για να βγει πρώτος ο Καϊσης στις εκλογές, πάμε να τα κρύψουμε.
Εφούλα, αν είσαι η πατριώτισσα, μη ψάχνεις την επωνυμία, τρέξε να δεις πως έχει η αλήθεια. και αν έχεις τόλμη, βγες και φτύσε το Ντούλε και το Ριζόπουλο που έτσι μας ξεπούλησαν όλα και όλους.
Εκτός και αν προτιμάς για χατίρι της "ιδεολογίας" να καλύψεις και εσύ με την "αγνότητά" σου τη βρωμιά.
Λοιπόν έγινες μέρος αυτού του βρώμικου παιγνιδιού που λέγετε κλίκα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΕΦΥ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Παπαρούπα, εκτίθεσαι. Το τι έχει γίνει στο ληξιαρχείο δεν έχω καμία απολύτως ιδέα. Αυτά που ξέρω είναι ότι έχω διαβάσει, που δεν έχουν καμία σχέση και δεν αναμειγνύουν πουθενά το Θέμη και δεν μιλάει για παράνομες ελληνοποιήσεις. Αν εσύ έχεις άλλα, βγαλτα. Επίσης για να μην περιορίζουμε το θεμα στο Μεσοπόταμο, εσυ μιλάς γενικά ότι συμβαινει αυτό. Όπως και να χει, Αν έχεις στοιχεία τέτοια, χρήσιμο θα ήταν να τα παρουσιάσεις και στην ελληνική αστυνομία για να κάνει ανάκληση των δελτίων ταυτότητας ομογενών, αλλιώς μάλλον θα πρέπει να γίνει ανάκληση του δικού σου. Έτσι για να μάθουμε κάποια στιγμή να βρισκόμαστε προ των ευθυνών μας και να μην μιλάμε στον αέρα πετώντας λάσπη δεξιά και αριστερά χωρίς καμία επίπτωση.. Όλα έχουν τα όρια τους. Αρκετά ανεχτήκαμε όλους εσάς, να ξεφτιλίζετε την Βορειοηπειρωτική υπερηφάνεια με τέτοιες συμπεριφορές.
Έφη

telpiero anagnostis είπε...

Taso, o monos pou mallon den kserei tin Efi edo mesa eisai esy k kala tha kaneis na tis millas pio semna.. einai ap tous ligous pou millaei eponyma k makari na sinexizes k esy na to kaneis,alla ap oso vlepo zilepses k esy tin anonimia gia na ftyneis dilitirio.. stamata na saxlamarizeis k na les psemata gia to Themi,les k mono esy agapas tin eparxia, poso mallon tin patrida k emeis oxi.. ela xalarose pou tha mas kaneis ton eklekto tou mega pio patrioti ap'to Themi k polla alla pedia pou ftinoun aima eno zoun stin patrida.. ekso ap'to xoro eimaste k gamo tous figouratzides. ola kala tha pane.....arkei na skeptomaste ethnika k oxi os Kead k Mega. exeis tin agapi mou k to ksreis.

Ανώνυμος είπε...

i pio poloi iste asxeti kai lete kutamares an den paei o elinas proksenos sto pwjwnei pios tha paeioi katsaplides tu mperisia opos o ksera kai ta kutavia tu pu den kserun ti thelun ti mia ianai me tin omonia kai otan den tus fengei me tis lamojes pu exun sto mialo tus sikononte kai fevjun. to pwjwni exei apofasisei kai tha vjalei eparxo to thanasi kyro to liontari tu pwjwniu, kai oso jia ton prokseno tu arjirokastru tha erthi kai inai efprosdektos sto pwjwni apo tin meria tis omonias kai oso jia tis prosklisei pu dithen exun jinei apo ton menti inai psemata kai den vlepo to lojo jia na antapokrithei jiati den einai me tin omonia kai inai anthelinas akreos kai theli na ksepulisei to pwjwni ala oi pwjwnisei tha tu dosun to minima stis 8 tu maiu

Παπαρούμπας είπε...

κυρία ΈΦΗ... μάλλον δεν γνωρίζεις πολύ καλά τον κ.Θεμιστοκλή... ένα είναι σίγουρο... τις ελληνοποιήσεις πάντος δεν τις έκανα ούτε έγώ, ούτε εσύ... γίνανε στην Επαρχία Μεσοποτάμου επί ημερών του κ.Θεμιστοκλή Καίση... όπως γίνανε και πολλά άλλα... μην λέμε τα ίδια και γινόμαστε κουραστικοί...
Εντάξει αγαπάς την ΟΜΟΝΟΙΑ και πιστευεις σε αυτή τη γραμμή και μπορεί να είσαι και στέλεχος της... δικαιωμά σου... γιατί θα πρέπει να κάνουμε όλοι το ίδιο με σένα...;;;
Άσε μας εμάς να πάρουμε άλλο μονοπάτι... τη στηρίξαμε την ΟΜΟΝΟΙΑ 20 χρόνια, αλλά δυστυχώς δεν φάνηκε αντάξια των προσδοκιών μας... επομένος καιρός για αλλαγή... γιατί κατακρίνεις το ΜΕGΑ...
Ας το δούμε πρώτα επί του έργου... κι εδώ είμαστε, δεν χανόμαστε...
Υ.Γ.: Μ'αρέσεις που αυτή τη φορά δεν έβρισες... είναι κι αυτό κάτι... θα τρέχουμε στα δικαστήρια...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 3.02 πάντα πίστευα πως οι πατριώτες έχουν μυαλό και κάνουν πάντα βαθύτερες αναλύσεις και όχι επιφανειακές κρίσεις. Μην με κάνεις να σταματήσω να το πιστεύω, όχι για τις ποτιλικές σου επιλογές αλλά για αυτά που λες. Κάτσε να τα ξαναδιαβάσεις και σκέψου τι μπορεί να λέω και ποιο είναι το πρόβλημά και μετά τα λέμε. Αν θεωρείς ότι στη συγκεκριμένη κουβέντα το πρόβλημα μου είναι το ΚΕΑΔ , ΤΟ mega ή ΟΜΟΝΟΙΑ, μάλλον έχουμε πρόβλημα συνενόησης. Να σαι καλά
Έφη

Παπαρούμπας είπε...

κ.Έφη... καλοσύνη σου...
ο πατριωτισμός δεν είναι κάτι το οποίο θα το βάλουμε στη ζυγαριά να το ζυγίσουμε, για να πούμε ότι εγώ ή εσύ, ή ο καθένας μας είναι πιο πολύ πατριώτης από τον άλλον...
αυτό φαίνεται στις πράξεις και στη συμπεριφορά του καθενός μας κάθε μέρα και πολύ δε περισσότερο όταν αυτός ο κάποιος είναι δημόσιο πρόσωπο, όπως στην προκειμένη περίπτωση, ο Πρόξενος Αργυροκάστρου, κ.Ριζόπουλος, ο πρώην και νυν Έπαρχος Μεσοποτάμου, κ.Μιχάλης Μποζιώρης και κ.Θεμιστοκλής Καΐσης...
ο κ.Ριζόπουλος με τις δηλώσεις για την ΟΜΟΝΟΙΑ, το πάει μονόπλευρα... γιατί...;;; και αν στις 8 Μαΐου το ΜΕGΑ βγάλει 4-5 έπαρχους, τι θα μας πει ο κ.Ριζόπουλος...;;; αυτό είναι συμπεριφορά ενός Έλληνα διπλωμάτη...;;; σε καλύπτει εσένα...;;; οι δηλώσεις αυτές δεν φέρνουν τη διχόνοια στη Βόρειο Ήπειρο...;;;
για να πάρει βίζα κάποιος Αλβανός έπρεπε να πληρώσει μίζα 5000 ευρώ, και δεν με ενδιαφέρει για τον Αλβανό, καλά έκανε και πλήρωνε..αλλά τα λεφτά αυτά σε ποιες τσέπες πηγαίναν...;;; αυτό με ενδιαφέρει...!!!
για να σπουδάσει ένα Βορειοηπειρωτόπουλο στην Ελλάδα,στο Πανεπηστήμιο, πρέπει να πληρώσει σήμερα, μίζα στο Προξενείο ή στην Πρεσβεία 4000-5000ευρώ... και μην μου πεις ότι δεν τα γνωρίζεις αυτά, γιατί ξέρω πάρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις... γιατί...;;;
για τις ελληνοποιήσεις δεν γνωρίζω ακόμα το ποσό της μίζας (μόλις θα έχω περισσότερα στοιχεία, θα σε ενημερώσω...), αυτό το ξέρει μόνο ο κ.Ριζόπουλος και οι Έπαρχοι που κάνουν τις ελληνοποιήσεις των Αλβανών...
Αυτό είναι πατριωτισμός...;;; αν είναι έτσι, τότε εγώ να τα πάρω όλα πίσω όσα έχω γράψει...
Γιατί δεν κατηγορούμε και τον κ.Ηλία Θανάση, Έπαρχο Αλύκου, όπου το κατεστημένο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ τον έβγαλε στην απ'έξω και επανέφεραι τον πρώην, κ.Καΐση που πούλησε το Λεκούρσι και το Μπερντενέσι...ενώ ο κ.Ηλίας τα ξαναπήρε με δικαστικές αποφάσεις, όπως ξαναπήρε και τις υφαρπαγές των περουσίων στην Τσιούκα από τους δήθεν αγάδες με τα πλαστά έγγραφα... και ο κ.Ηλίας Θανάσης,ξέρεις ότι δεν υποστηρίζεται από
το ΜΕGΑ... ΠΑΤΡΙΏΤΗΣ...!!!
τι να πούμε για τον κ.Τάκη Μεντή, Έπαρχος Πωγωνίου, όταν όλοι ξέρουμε σε ποιον ανήκαν τα λιβάδια στο Πωγώνι πριν το 2007 και σε ποιον ανήκουν τώρα....ΠΑΤΡΙΏΤΗΣ...!!!
τι να πούμε για τον κ.Ζήσο Λούτση, Έπαρχος στο Φοινίκη..., για το νερό..., το δρόμο που πήγε στο βουνό, στα αρχαία...ΠΑΤΡΙΏΤΗΣ...!!!
γιατί δεν λέμε το ίδιο για τον πρώην και νυν Έπαρχο Μεσοποτάμου, κ.Μιχάλη Μποζιώρη και κ.Θεμιστοκλή Καΐση (στελέχη της ΟΜΌΝΟΙΑΣ)...τι έργο έχουν αυτοί οι κύριοι να μας δείξουν...;;; τα λιβάδια...;;; το λατομείο στη Λύβενα...;;; ή τις ελληνοποιήσεις...;;; αυτοί είναι πατριώτες...;;; δεν πρέπει να φύγουν μία ώρα νωρίτερα...;;;
Πιστεύω να σε κάλυψα...
Υ.Γ.: Ενώ γράφεις πολύ ωραία και Ελληνικά (όχι όπως ο Telpiero, που γράφει ακόμα αλβανικά...), τι τα θέλεις τα βρυσίδια...;;; Έφη... ξανά καλοσύνη σου...!!!

telpiero anagnostis είπε...

Παπά-Ζουμπά έπρεπε να σε βαπτίζανε κ όχι Παπαρούμπα.. Σου απαντώ στα ελληνικά γιατι τα αλβανικά δεν τα κτλ.

Ανώνυμος είπε...

Παπαρουμπα περα των υπολοιπων που γραφεις για τον Μεντη ειδικα ο οποιος εχει κανει και παει να κανει και αλλα εγκληματα εκανες και ενα τραγικο λαθος με το ΥΓ.Ας μην εγραφε κανεις μας στη μητρικη γλωσσα αλλα να ειχε την αγαπη για το εθνος και την πατριδα μας σαν τον Τελη.Παιδι διαμαντι,αγωνιστης,πατριωτης και με αγαθες προθεσεις.Παραδειγματα σαν αυτον ειναι λιγοι.

Ανώνυμος είπε...

RIZOPOULE POIOS SE EBALE ESENA NTABATZH STH BOREIO HPEIRO ?
POIOS NOMIZEIS OTI EISAI POU THA MAS DEIKSEIS PWS NA PSHFISOUME ?
NA TSAKISTEIS NA FYGEIS APO DW LAMOGIO,H BOREIOS HPEIROS DEN EINAI XWRAFI TOY PAPOY SOY !!

Ανώνυμος είπε...

Το ιδανικό άρθρο για να βγάλει όλο το φαρμάκι του κατά του Ριζόπουλου (μάλλον 'εχει κάνει και το άρθρο) αυτό το "βλογιοκομμένο ο Παναγιώτης Μπάρκας............! αυτό το ΄ρθρο ζέχνει Μπαρκίλα...!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κύριε Παπαρούπα..
Συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη σου παράγραφο περί πατριωτισμού αλλά μου το χαλάς μόλις αρχίζεις την ονοματολογία. Κρίμα, φάσκεις και αντιφάσκεις.
Δεύτερον, σαφώς και για μένα η στάση του πρόξενου δεν είναι διχαστική αλλά ενωτική. Και η κρίση μου λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούσε και όταν δεν ήθελα να στηρίζει το προξενείο τους Έλληνες υποψήφιους των Αλβανικών κομμάτων. Δεν κατάλαβα, γιατί τότε δεν θέλαμε να παίρνει θέση και να μην στηρίζει τον Τάβο π.χ. Αυτό δεν ήταν διχασμός?
ή με λένε Ρίζο και όπως θέλω το γυρίζω? Και να σου πω και κάτι άλλο φίλε Τάσο? Τι στοίχημα πας πως εάν ο πρόξενος έβγαινε και έλεγε στηρίζω mega θα είχες και θα είχατε εντελώς διαφορετική στάση? Τότε θα ήταν γαμώ τα παιδιά ο βλάκας ο Ριζόπουλος. Μήπως ρε συ Τάσο τελικά θα έπρεπε να σε προβληματίσει γιατί το εθνικό κέντρο σύσσωμα υποστηρίζει την ΟΜΟΝΟΙΑ? Μήπως κάτι παραπάνω ξέρουν? Λέω εγώ τώρα.
Και πάμε παρακάτω. Μιλάς για τις βίζες που έπαιρναν οι Αλβανοί και για το που πήγαν τα λεφτά. Δεν ρωτάς το Θωμά Μήτσο να ρωτήσω και εγώ κανέναν απ τους δικους μου να μας πούνε? Στις δικές μας τσέπες πάντως Τασούλη σίγουρα όχι. Λες επίσης για τις υποτροφίες. Εγώ ξέρω πάρα πολλά παιδιά απ το χωριό μου που έχουν πάρει υποτροφίες και δεν έχει πληρώσει κανένας τους. Ξέρω και πολλά παιδιά απ το βούρκο που εχουν πάρει και επίσης δεν έχουν δώσει μία. Αν εσύ ξέρεις κάποιον και μπορεί να το καταθέσει θα σε ξαναπαρακαλούσα να μου τον στείλεις και σου υπόσχομαι πως θα το αναλάβω εγώ η ίδια να πάει σπίτι του όποιος πήρε τα λεφτά. Θα σου θέσω επίσης άλλο ένα ερώτημα. Εάν (που προσωπικά δεν ξέρω καμία περίπτωση) υπάρχει κάποιος που έχει δώσει λεφτά, μήπως τα χει δώσει σε καναν δικό μας ενδιάμεσο (γιατι εχουμε πολλους καλοθελητές) που απλά είχε πέντε γνωριμίες και το χει κάνει επιχείρηση? Και δεν έχει καμία σχέση ο πρόξενος? Γιατί τότε θα πρέπει να κατηγορήσουμε και το Υπουργείο Εξωτερικών. Ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως τις υποτροφίες δεν τις ορίζει απόλυτα το προξενείο.
Όσο για τα υπόλοιπα που μου λες , λυπάμαι αλλά δεν πρόκειται να πάρω θέση στην ονοματολογία. Δεν συνηθίζω να το κάνω. Κοντός ψαλμός και ο καθένας θα κριθεί για την πορεία του.
Υ.Γ 1. θα σε παρακαλούσα να μιλάς πιο σεμνά για το Λευτέρη. Εσύ τον ξέρεις καλύτερα , δεν είναι ανάγκη να του πλέξω εγώ το εγκώμιο. Μην γινόμαστε γκρέμλινς μπροστά στις πολιτικές διαμάχες. Είναι και κάποια πράγματα που θα πρέπει να μένουν ανεξαρτήτως ποιος κερδίζει και ποιος χάνει. Και αυτό είναι οι ανθρώπινες σχέσεις.
Υ,Γ.2 . Και σε αυτό που λες για το βρίσημο έχεις δίκιο, αλλά είμαι λίγο παρορμητική μερικές φορές. Εάν σε προσεβαλα ζητάω συγνώμη.
Έφη

Ο Ελ Ασυμβίβαστος είπε...

Αγαπητή Έφη χαιρετίσματα!
Έχεις μπερδέψει τα πρόσωπα με τις απόψεις. Λαμβάνεις υπόψη ένα πρόσωπο και επειδή είναι αυτό απευθύνεστε χωρίς να προσέξεις τις απόψεις. Έτσι θα χρειαστείς να κάνεις και άλλα τηλεφωνήματα για "συγνώμη" στο μέλλον. Στο ξαναλέω, μη παραδίνεις το πιστεύω σου στο να υποστηρίξεις χαμένα τομάρια που κυβερνούν στη Βορειο Ήπειρο. Σε εκμεταλλεύονται άγρια ! και δεν απευθύνομαι απλώς προσωπικά, αλλά γενικότερα στο ο, τι εκπροσωπείς.
Αν αποσπαστείς λίγο από την ιδέα ότι είσαι μέσα στην κλίκα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και δεις τι ανθρώπους κατέβασε αυτή τη φορά η ΟΜΟΝΟΙΑ για έπαρχους και τι ανεπανόρθωτες ζημιές έχουν φέρει στον τόπο μας, τότε θα ήσουν πιο σκληρή από μας εναντίον τους. Εις βάρος του Χρίστου Καϊση εκκρεμούν 15 φάκελοι παράνομης παραχώρησης σε αλβανούς οικοπέδων στο Μπερντενέσι. Πολλές άλλες βρώμικες υποθέσεις στο Λυκούρεσι, άδειες λατωμείων σε αλβνούς που έχουν γεμίσει με σκώνη τα πλεμόνια των Ελλήνων στο χωριό του την Πλάκα..... Έτσι , αντί να τον κάνουμε υπόδειγμα τιμωρίας για εθνικά εγκλήματα, τον βραβεύουμε. Ο Ηρώδης ο Νταλιάνης, δεν είναι απλώς αμόρφωτος, αλλά πρωτοτυπεί στην αμορφωσιά του όταν για λίγα φράγκα βγαίνει και δηλώνει επίσημα ότι το τάδε ελληνικό χωριό ήταν τσιφλίκι του αγά, ενώ δεν ήταν. Ο Καλτσούνης στη Δίβρη, κατάφερε να επιτρέψει στην περιοχή να μπαίνουν οι κλέφτες γιατί αυτός κάνει αλισβερίσι με τους αλβανούς αστυνομικούς για το πως θα γδάρουν τους Βορειοηπειρώτες. Τι, να σου πω για το Ντουτση, αυτόν τον γνωρίζεις καλά μόνη σου.
Ο άλλος ο Καϊσης ο Θεμιστοκλής και ο Μποζώρης είναι το δίδυμο που αλλοίωσαν δημογραφικά ανεπανόρθωτα την κρίσιμη περιοχή του Μεσοποτάμου. Ο "ανεξάρτητος" Μποζώρης σημαίνει εγγύηση να βγει ο Καϊσης. Ο Μποζώρης απαλλάσσεται των ποινικών ευθυνών για τις πράξεις του, ο Καϊσης βγαίνει έπαρχος και το έργο σε βάρος των βορειοηπειρωτών συνεχίζεται. Είναι παιχνίδι των αλβανών που παίζεται μέσα από την ΟΜΟΝΟΙΑ. Στρόερας διεκπεραίωσης τυο έργου αυτού ο Ριζόπουλος. Το μέσω τα λεφτά.
Το πρόβλημα είναι ότι από τη μια το ΜΕΓΑ κάπου ακόμα δεν μπόρεσε να βρει την απαιτούμενη εθνική φλέβα αντίδρασης. Συνεχίζει να είναι οκνό, τόσο προς την αλβανική πλευρά, όσο και προς τους δικούς μας. Από την άλλη, τόσο ο Γενικός Πρόξενος όσο και το αλβανικό κράτος κάπου θρέφουν βαρβάτα τους δικούς μας επικεφαλείς, και αυτούς που υποστηρίζεις εσύ, (τι κρίμα) και αυτούς του ΜΕΓΑ. Έτσι εξηγείται που το ΜΕΓΑ δεν αντέδρασε για την παρουσία δυο φορές με διασπαστική στάση του Γενικού Προξένου.
Εφη και η Πατριδα δεν είναι έννοια αφηρημένη. Όταν μας πουλήσουν αυτή την λίγη Πατρίδα που έχει μείνει οι πιο πάνω αναφερόμενοι και άλλοι σ΄αυτούς, τότε τι να την κάνουμε την Πατρίδα ως ιδέα και στα χαρτιά της ιστορίας γραμμένη...!
Ο Ελ Ασυμβίβαστος

Βορειοηπειρώτης είπε...

3.22 το άρθρο δεν έχει φαρμάκι και δεν είναι του Μπάρκα. Φαρμάκι έχει το δικό σου σχόλιο

Παπαρούμπας είπε...

Με άλλα λόγια... να αγαπιόμαστε...!!!
Άντε γεια...!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγω προσπαθω να καταλαβω ποιος ειναι ο Π.Μπαρκας ο ασυμβιβαστος η ο ελ.ασυμβιβαστος.Αν μπορει ενας απο τους δυο να με ξεμπερδεψει επι της ευκαιριας αφου γραφτηκε το ονομα του γιατι εχουν τις ιδιες αποψεις και δεν μπορω να ξεχωρισω επειδη με εχει μπερδεψει και η Εφη με παλιοτερη αναφορα.Παντως και οι δυο θα κανανε καλη κουμπαρια,αυτο που φοβαμαι ειναι μηπως τα χαλαγανε στην πορεια γιατι ο Μπαρκας δεν ειναι και πολυ σταθερος στις αποψεις του.

Ανώνυμος είπε...

Ροταριανοί είναι παρακλάδι της μασονίας

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗ Η ΕΦΗ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ?
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ?

Ανώνυμος είπε...

3.32,ή που πρέπει διαφορετικά να ακούς στο όνομα του σ. Γιάννη Γιάννη. Σωστά το βρήκες. Οι αλήθειες για το γενικό Πρόξενο της Ελλάδας στο άρθρο και τα σχόλια είναι σαν του Μπάρκα γι΄αυτό και πονάνε. Νομίζω όμως ότι είναι οι μισές και ο Μπάρκας δε λέει μισές αλήθειες. Να φανταστείς τότε, δλδ με όλες τις αλήθειες, πως θα φαίνεται ο Γ. Πρόξενος της Ελλάδας. Εντελώς ντ...ες ξεκάρφωτος.
Εσύ πάντοτες όμως ντενεκέδες ξεκάρφωτους υπερασπίζεσαι...δεν ξέρεις να κάνεις και τίποτε άλλο

6.16 Μια απάντηση για σένα. Πιθανόν, o Έλ. Ασυμβίβαστος και ο Ασυμβίβαστος, να είναι ένας εφόσον ο Μπάρκας ο Π. γράφει επώνυμα. Πάντως δεν νομίζω ότι έχει σημασία ποιοι ή ποιος είναι. Σημασία έχει τι λένε, ή όχι. Αλήθειες λένε. Εμείς ψάχνουμε το όνομά τους για να αρχίζουμε μετά με τα προσωπικά. Δεν θέλω να υπερασπιστώ το Μπάρκα. Τόσο το περισσότερο που μαζί του διαφωνώ σε πολλά πράγματα. Τελευταία έχει χαθεί από τα πάντα. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ενώ δεν είναι στην πιάτσα εμείς να του τα ρίχνουμε. Αυτό σημαίνει φόβος. Φόβος από την αλήθεια και προσπάθεια να φιμώσουμε την αλήθεια και τα άτομα που τη λένε. Τόσο καιρό αυτό κάνατε με το Μπάρκα και κακώς αν αυτός αποφάσισε να σιωπήσει και αποσυρθεί.
Επειδή δεν πρέπει να του τα ρίχνουμε όταν δεν είναι παρόν θέλω να πω ότι στις ιδέες του μένει πολύ σταθερός. Αν αλλάζουν οι άλλοι γύρω και έρχονται στις ίδιες θέσεις με του Μπάρκα, αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζει ο Μπάρκας. Στις ιδέες του Μπάρκα κατάληξαν όλοι οι πολέμιοί του. Ασφαλώς όχι ο Ντούλες. Γι΄αυτό και τα πράγματα πάνε στην καταστροφή. Και εσύ άλλαξες ένα φεγγάρι, αλλά επειδή είδες ότι δε σε χωρούσε καμιά άλλη πόρτα, (γιατί για πόρτες είσαι φτιαγμένος) γύρισες μετανιωμένα στο Ντούλε, δείχνεις μεγαλύτερη αφοσίωση από ποτέ στο Ντούλε και σε κάθε αφεντικό, (τελευταία έχεις πολλά, μεταξύ αυτών και το Γενικό Πρόξενο) για να μπορέσεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους.Αυτοί θα σε εκμεταλλευτούν καλύτερα. Αλλά ούτε γι΄αυτό ρωτάς.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 6,16 έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας εδώ μέσα. Ο ελ. ασυμβίβαστος δεν είναι ο ασυμβίβαστος, ή μπορεί μερικές φορές να είναι. Άλλωστε οι μαθητές πολλές φορές ταυτίζονται με τους δασκάλους και πολλές φορές γίνονται και εκείνοι ίδιες δασκάλες. Ε συγνώμη δάσκαλοι ήθελα να πω. χαχαχα....
Ελ ασυμβίβαστε, δεν θα ξαναλέω μαζί σου τα ίδια. Τα χω πει 100 φορές. Εσύ μαθημένος είσαι. Βγες και γράψτα αυτά επώνυμα και μετά τα ξαναλέμε. Τι φοβάσαι? Τις μηνύσεις ή το οτι θα γινει η άποψη σου ανυπόστατη?
Υ.Γ. δεν πήρα ποτέ κανέναν τηλ να ζητήσω συγνώμη και η πληροφορία σου αυτή μάλλον ενισχύει την άποψη μου πως θα πρέπει κάποιοι άλλοι να μου ζητήσουν συγνώμη. Και για να τελειώσουμε γιατί το χουμε κάνει και προσωπικό εδώ μέσα. Ότι λέω δεν είναι προσωπικό για κανέναν. Αφορά τις απόψεις μου για τα θέματα που μας απασχολούν και έχω και τα άντερα να τα λέω επώνυμα. Προσωπικό γίνεται μόνον όταν απευθύνεται στην οικογένειά μου ή θίγει οικογενειακά μου θέματα. Τότε συγνώμη,. αλλά γίνομαι λίγο κακιά,σίγουρα όμως λιγότερο από αυτόν που το κάνει. Και λήγει εδώ, δεν μ αρέσει το ξεκατίνιασμα, παρότι είμαι κοριτσάκι. Τα χαιρετίσματα μου
Έφη

Παπαρουμπας είπε...

προς τον 9:50...
δεν αμφισβήτησα ποτέ... το πόσο πατριώτης είναι ο Τelpiero... απλά είπα στην κ.Έφη ότι γράφει ωραία ελληνικά... ενώ ο Telpiero, ακόμα και μετά από 20 χρόνια συνεχίζει να γράφει λατινικα...
αυτό είναι μομφή για τον Telpiero...;;;
ελληνικά τα γράφω κύριε... πιστεύω να με καταλαβαίνεις...!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγω απλα με το μικρο μου μυαλο αυτο το πηρα σαν ειρωνια απεναντι στον telpiero και οσο ναναι το αλβανικα απτο λατινικα ακουγετε αλλιως,τωρα που το διορθωσες τελειωσε.Το μεγαλυτερο πανεπιστημιο αλλωστε ειναι ο δρομος,δεν ειναι απαραιτητο να γραφεις καλα ελληνικα και να εχεις καλη ορθογραφια αλλα ειναι απαραιτητο για μενα να εχεις την αγαπη για την πατριδα που εχει ο Τελης.

Παπαρούμπας είπε...

προς τον 8:19...
όχι κύριε/α...!!! δεν διόρθωσα τίποτα εγώ... απλά ο "βορειοηπειρώτης" έκανε τα μαγικά του... και ούτε παίρνω πίσω τίποτε, από αυτά που γράφω...
όσο για τα λατινικά... επειδή είχα την τύχη να γνωρίζω έστω και λίγα, εδώ μέσα δεν γράφει κανένας μα κανένας λατινικά (το αλβανικό, πάει σύννεφο) και δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα μας...
τον Πατριωτισμό δεν τον δείχνεις με το να γράφεις ή όχι ωραία εδώ μέσα και χωρίς ορθογραφικά λάθη, αλλά, όταν πραγματικά σε έχει ανάγκη η πατρίδα, ο τόπος σου, το χωριό σου, η κοινωνία που έζησες, μεγάλωσες και συνεχίζεις να ζεις...
θα μου επιτρέψεις να σε ενημερώσω, ότι εμένα, όταν με χρειάστηκε το χωριό μου, έτρεξα αμέσως δύο φορές, μαζί με τα άλλα παιδιά, για να βοηθήσουμε, με αποτέλεσμα, ορισμένοι να χάσουμε τις δουλειές μας και να υποστούμε και άλλες συνέπειες, τις οποίες δεν είναι του παρόντος να αναφέρω...
εντάξει αδερφέ...;;; δεν χρειάζεται να κάνεις εδώ μέσα το βιογραφικό κανενός... όλοι έχουμε κρίση... και οι κρίνοντες, κρίνονται...!!!

Ανώνυμος είπε...

Eimai o ASYMBIBASTOS paidia kai den eimai oute o ell. asymbibastos oute o P.Mparkas, ton opoio thewrw aksiologo anthrwpo xwris na eixa pote pare dwse mazi tou.Oi apopseis tou einai panta epikaires kai synithws antikeimenikes.
Eimai aplos anthrwpos, mi psaxnete na me vreite sta "kuadra".
eyxomai ygeia kai kalo pasxa se olous.
O ASYMBIBASTOS

Ανώνυμος είπε...

kyria efi, den kserw poia eiste alla prpei na vgeite na ta peite ayta, exoume tetoia koritsia ston xoro mas kai mas kanei koumanto ayto to pasoko o dule, kiria efi na valete ipsopifiotita na sas stiriksome.

Ο Ελ Ασυμβίβαστος είπε...

Aχ Εφούλα του Νοτιά..! Εγώ δεν θέλω να μπερδέψουμε τα μπούτια μας δεν αξίζει τον κόπο και δεν ξέρω αν θα μ΄αρέσει. Πάντως η αλήθεια μ΄αρέσει να λέγεται και δεν έχει σημασία ποιος τι λέει. Σου έχω πει και εγώ άλλες εκατό φορές ότι σε μας δε συμφέρει τόσο η αλήθεια, οι ιδέες, οι απόψεις, όσο το ποιος τα λέει και πώς τα λέει. Και ξέρεις γιατί. Επειδή εμείς δεν ασχολούμαστε με την αλήθεια, αλλά με εκείνον που τη λέει. Το κάνουμε αυτό για να ξεφύγουμε από τις ευθύνες που λέει η αλήθεια για να ασχοληθούμε μετά με τα προσωπικά του καθενός μας. Και αν τυχαίνει να είναι "ιδεολογικά" αντίπαλος, ή περισσότερο, αν εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντά μας, τότε τον ξεσκίζουμε από κοινού. Να, το δοκίμασες και εσύ η ίδια. Είδες που έφτασες. Ευτυχώς ήταν για λίγο. Δες τι γίνεται με μένα. Δεν ασχολείστε με τις αλήθειες, αλλά προσπαθείτε να εντοπίσετε την επώνυμη ταυτότητά μου. Μου βάζετε την ταμπέλα του Μπάρκα. Ασφαλώς από την μια μου κακοφαίνεται. Από την άλλη νιώθω καλά γιατί μετράω. Πιθανόν να φέρνω πονοκεφάλους στο Μπάρκα, αλλά δεν αξίζει τον κόπο να του ζητήσω συγνώμη.
Γνωρίζει εσύ Έφυ τι τράβηξε και τι τραβάει ο Μπάρκας από το Ριζόπουλο. Η δύναμη της Μάνας Πατρίδας βλέπεις στα χέρια του. Για να εκδικηθεί προσωπικά το Μπάρκα, κατάργησε τις υποτροφίες για τους Έλληνες φοιτητές του Τμήματος ελληνικών (100 ευρώ το μήνα), ακύρωσε τη συμφωνία με το Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων, με αντάλλαγμα μια υποτροφία στην κόρη του Αλβανού κοσμήτορα τον πέταξε από πρόεδρο και στη συνέχεια επειδή στήριξε το ΜΕΓΑ έδωσε εντολή να τον διώξουν και από το Πανεπιστήμιο. Και εκείνοι το έκαναν παράνομα και άδικα, αλλά και επειδή απ΄ότι φαίνεται ο Μπάρκας τους είχε χαρτιά κονόμας στο χέρι.
Ε λοιπόν για το Μπάρκα και την τύχη του, εκτός από τον "Βορειοηπειρώτη" δεν ενδιαφέρθηκαι κανείς, ούτε και εσύ.
Περίεργη είναι η σιωπή του. Προσωπικά, αν και με έθιξε όταν του προσφέρθηκα να τον βοηθήσω, τώρα του ζητάω συγνώμη. Τον καταλαβαίνω πλήρως... Και θέλω να σου πω Έφη ότι εσύ λες αλήθειες, αλλά τις λες μόνο από και για το μετερίζι που υπερασπίζεσαι. Και αυτό είναι η ΟΜΟΝΟΙΑ, την οποία το 70 % των Ελλήνων δεν τη στηρίζει. Τώρα βγήκες και μας στηρίζεις αυτόν τον Ριζόπουλο. Γιατί τι έκανε αυτός σε όφελος της ε.ε.μ Τίποτε όπως και η ΟΜΟΝΟΙΑ. Ασφαλώς δε θα σου πω ξανά ότι πας τις ικανότητές σου χαμένες. Είναι θέμα δικό σου. Στα κοινά όμως εύχομαι να διαψευστείς γρήγορα στις επιλογές σου. Κακώς έχεις ταυτίσει τα πιστεύω σου με την ΟΜΟΝΟΙΑ. Και θέλω να συμβεί, όχι για τίποτε άλλο, αλλά επειδή πραγματικά σε εκτιμώ ιδιαίτερα.
Ο Ελ. Ασυμβίβαστος

Ανώνυμος είπε...

mhn mplekete toys masonoys se ayto to thema. oi masonoi mono se apelpistikes katastaseis mlekonte. gia thn eleytheria kai thn dhmokratia kai panv apo ola thn isoropeia. kaneis apo toys poio panv den einai masonos. filikh eteria tha argisei na emfanistei. alla otan emfanistei kalo tha einai na mhn emplakite.

Ανώνυμος είπε...

O Rizopoulos me ayta pou leei bori na min ine l katalilos gia na milisi me tosa pou exoun ipathi pros to prosopo tou alla oso exi na kani me to neo "elliniko" komma MEGA ta leei mia xara giati mia zoi oloi vrizan opoin psifize to sosialistiko komma to opoio ine alvaniko alla gia tin parti tou san komma einai me tin pleura tou Berisia. Ntropi pou asxoliomaste me teliomenous anthropous. O k. Kseras kai i omada tou na prosexoun ti kanoun giati kapote alla mas elegan. Erxete tora na mas zitisi kai psifous, mas zitai na ginoume prodotes oi idioi na valoume to Berisha me ta idia mas ta xeria mesa sto spiti mas. Ntropi tou pou to paizi kai Ellinas. Enas simferontologos ine kai tipota parapano. Opou akoui xrima trexi sa skili. NTROPI TOUS!!!AISXOS!!!

Δημοσίευση σχολίου